Novinky

Případová studie Kiboon Mobile

01.12.2015 11:14
V roce 2003 jsme začali provozovat infolinku včetně help desk pro společnost Kiboon Mobile, která byla jediným dodavatelem mobilních telefonů Samsung v České republice. Telefony si velmi brzy získali velikou oblibu a bylo třeba začít se zabývat potřebou koncových zákazníků. Po dialogu s klientem...

Outsourcing a call centra

20.11.2015 12:32
Outsourcing si můžeme přeložit jako pronájem lidí a služeb. Mezi jeho největší výhody patří možnost krátkodobého využití, rychlý nástup služeb, levnější náklady. Nejvíce se používá v oblastech IT služeb, personalistice a mzdách a v oblasti zaměstnanců - zde přichází ke slovu call centrum, které...

Napište nám!

05.11.2015 13:48
Byli jste u nás spokojeni? Chcete se s námi podělit o své zkušenosti? Chcete získat více informací? Neváhejte a napište nám. Vaše názory jsou cennými podněty k neustálému zlepšování našich služeb. Navíc jakákoliv pochvala od spokojeného zákazníka je tou nejlepší odměnou naší práce.