INFOLINKY, OBJEDNÁVKOVÉ LINKY, ZÁKAZNICKÉ LINKY, RECEPCE, SERVISNÍ LINKY

- máte tolik zákazníků, že Vaši zaměstnanci nestíhají zvedat telefony? Výborně, daří se Vám a díky

přesměrování hovorů k nám, zákazníků ještě přibude

- máte jednání, ale Váš telefon nepřetržitě vyzvání? Přepojte ho s jasnými pokyny na nás a my Vám hovory "předpřipravíme"

- přijímáte požadavky na opravy, ale nemáte dostatek kapacit? Hovory budou chodit k nám a my je dle

daného klíče budeme směrovat na určené pracovníky

- onemocněla Vám sekretářka? My ji rádi zastoupíme.

 

Pasivní telemarketing pro aktivní klienty :o) Linky jsou realizované buď to na tzv. barevných číslech (zelené linky, modré a bílé linky) nebo na standardních pevných linkách, možná je i varianta přesměrování klientova čísla na ústřednu call centra. Pro dokonalé fungování infolinky je naprosto nejpodstatnější komunikace mezi klientem (Vámi) a call centrem. Abychom mohli svou funkci plnit co nejlépe, musíme mít k dispozici všechny potřebné podklady a informace, znát klientovi představy a cíle - pak již nic nebrání společnému úsilí k úspěšné realizaci.

Naši operátoři jsou důkladně školeni a průběžně proškolováni, jejich práce je neustále kontrolována. Vedoucí pasivního telemarketingu je v neustálém kontaktu s určenou osobou klienta pro případy, že je třeba cokoli doplnit či poměnit. Loajálnost našich operátorů a pracovníků Vám můžeme zaručit.

 

Aktivní telemarketing pro všechny klienty :o) čili odbavování odchozích hovorů. Naši operátoři kontaktují předem pečlivě vybranou skupinu respondentů. Prostřednictvím dotazníků a průzkumů trhu se snaží vysledovat spokojenost,výhrady a požadavky zákazníků. Nespornou výhodou této služby je následné přesné zpracování získaných dat a jejich využití pro Vaše další marketingové aktivity i vyhodnocení ekonomické návratnosti.
 

Příjem a odesílání SMS Textové zprávy můžeme odesílat dle přání klienta jednotlivě, ale především hromadně. Výhodou tohoto způsobu je nejvyšší pružnost zpracování a následné analýzy získaných podnětů. Velmi rozšířené jsou rychlé hlasovací akce např. reakce na reklamu v hromadných sdělovacích prostředcích. Na Vaše přání jsme schopni SMS zprávy personifikovat!
 

Rozesílání e-mailových informací a zpracování e-mailů . Vzhledem k tomu, že významná většina obchodů se v současné době již odehrává v "síti sítí", je nezbytné pokrýt i tuto oblast. Zajistíme hromadné rozesílání e-mailových informací, dále přijmou a ihned zpracují příchozí poštu, ať se jedná o objednávky či žádosti zákazníků o podrobnější informace.
 

Web callback. Jedná se o telefonickou odezvu na reakci zákazníka na www stránkách.
 

Info Chat. Další námi poskytovaná služba zaměřená do oblasti Internetu. Jedná se vlastně o velmi efektivní interaktivní systém poskytování informací našimi operátory pomocí on-line textové komunikace.