Případová studie Kiboon Mobile

01.12.2015 11:14

V roce 2003 jsme začali provozovat infolinku včetně help desk pro společnost Kiboon Mobile, která byla jediným dodavatelem mobilních telefonů Samsung v České republice. Telefony si velmi brzy získali velikou oblibu a bylo třeba začít se zabývat potřebou koncových zákazníků. Po dialogu s klientem jsme si nastavili jasná pravidla - cílem je spokojený zákazník, který bude svůj Samsung milovat až do smrti :o)). Od klienta jsme měli technickou podporu, kam jsme se mohli obracet s dotazy, na něž jsme dosud neznali odpověď a ty pak jsme si zpracovávali do vlastního systému FAQ. Z naší strany bylo vyškoleno 10 operátorů (aby byl zajištěn plynulý chod při nemocích, dovolených apod.) kteří se pravidelně školili, jak s techniky klienta, tak i studiem dostupných materiálů a k dispozici jsme samozřejmě měli i telefony Samsung, abychom při náročnějších dotazech mohli postupovat se zákazníkem krok za krokem. Průměrně jsme odbavili měsíčně cca 1500 hovorů a jejich běžná délka se pohybovala okolo 3 minut. Vysloužili jsme si i mnohé kladné recenze na technických fórech. Svou službou jsme naprosto splnili klientovo očekávání a věřím, že i pomohli v rozkvětu oblíbenosti mobilních telefonů značky Samsung.

Teď si vzpomínám, že mám ještě za nastavení "slavné S 500" nevyzvednutou odměnu od majitele horské chaty na Červenohorském Sedle. S přicházející zimou mě napadá, že nastal čas zúčtování :o).

Zpět