Outsourcing a call centra

20.11.2015 12:32

Outsourcing si můžeme přeložit jako pronájem lidí a služeb. Mezi jeho největší výhody patří možnost krátkodobého využití, rychlý nástup služeb, levnější náklady. Nejvíce se používá v oblastech IT služeb, personalistice a mzdách a v oblasti zaměstnanců - zde přichází ke slovu call centrum, které klientům nahradí zaměstnance na pozicích recepčních, asistentek, pracovníků e-shopů a mnohých dalších. Zásadní předností outsourcingu call centra je preciznost a oddanost klientovi, protože kvalita služeb je rozhodující pro úspěch a vůbec existenci vzájemné spolupráce. Aby byl outsourcing splněním klientových přání je zásadní nastavení komunikace mezi ním a call centrem, jasné určení klientova cíle a společné vytváření cesty k němu, optimální jednání se spojkou klienta (člověk určený k předávání a delegování nových informací, požadavků...) a samozřejmě respekt k potřebám klienta.

O konkrétních zkušenostech využití outsourcingu v call centrech napíšeme v případových studiích.

Zpět